7 причин, чому варто щодня пити зелений чай
2015-09-16 23:24:48
Регулярне вживання зеленого чаю може творити з вашим тілом справжні дива. У сьогоднішньому огляді ми хочемо ознайомити вас з перевагами зеленого чаю, які допоможуть зберегти здоров'я і відмінну фігуру.
1. Зелений чай позитивно впливає на ваші кістки
Згідно з дослідженнями, що були опубліковані в журналі Nutrition Research, зелений чай уповільнює швидкість зниження щільності кісткової тканини у літніх людей і зменшує ризик переломів, викликаних остеопорозом. Дослідники виявили, що серед жінок, які щодня п'ють до 3 чашок цього напою, ризик перелому стегна через остеопороз на 30 відсотків нижче, ніж серед тих, хто його не п'є.
2. Зелений чай допомагає в профілактиці раку
За даними Медичного центру штату Меріленд, в таких країнах, як Японія, де зелений чай вважається національним напоєм, кількість ракових хворих набагато менша, ніж в інших. Учені виявили, що зелений чай містить органічну речовину галат епігалокатехіну (EGCG) - катехін, відомий своїми антиоксидантними властивостями. Ця речовина захищає клітини від оксидантов, зростання ракових клітин. Крім того, зелений чай захищає шкіру від УФ-променів, які вважаються головною причиною раку шкіри.
3. Зелений чай допомагає підтримувати здорову вагу
Одне з 12-тижневих досліджень, опублікованих в Американському журналі клінічного харчування, підтвердило, що екстракт зеленого чаю допомагає в рішенні проблем ожиріння і набирання ваги, пов'язаних з наслідками діабету.
4. Зелений чай допомагає знизити рівень холестерину
Було помічено, що зелений чай сприяє зниженню рівня ліпотреїна низької щільності - "поганого" холестерину - про це написали в "Американському журналі клінічної дієтології". Більше того, у людей, котрі регулярно п'ють зелений чай, рівень ЛНЩ (ліпотреїна низької щільності) дещо нижче, ніж у тих, хто його не п'є.
5. Зелений чай допомагає поліпшити здоров'я ясен
Дослідниками одного японського університету було встановлено, що у людей, котрі регулярно п'ють зелений чай, виникає значно менше проблем з втратою ясенної тканини і її кровоточивістю. Чим більшу кількість чаю споживали випробовувані, тим менше у них проявлялися симптоми пародонтозу. Таким чином, випиваючи в день більше 1 чашки зеленого чаю, ви значно поліпшите здоров'я порожнини рота.
6. Зелений чай допоможе вашому серцю
Згідно з дослідженнями Гарвардської медичної школи, щоденне вживання чаю знижує ризик виникнення серцевих захворювань. У людей, котрі регулярно п'ють зелений чай, ризик смерті від інфаркту або інсульту на 26% нижче. Це підтверджують і японські дослідники: в їх дослідженні взяли участь більше 40'000 чоловік, і усі вони споживали в день більше 5 чашок зеленого чаю. Так що пийте його більше, якщо хочете оздоровити серце.
7. Зелений чай дарує вам заряд бадьорості
Навіть ті, хто не бажає споживати зайвий кофеїн, можуть знайти плюси в зеленому чаї. У одній 200-мілілітровій чашці зеленого чаю міститься від 24 до 45 міліграм кофеїну, тоді як в такій же чашці кави його міститься 95-200 міліграм.
Чай забезпечує нас зарядом енергії, але з набагато меншим ризиком появи головного болю, тремтіння в кінцівках і нудота, яка може проявитися у разі передозування кави. А така кількість кофеїну допоможе збільшити вашу витривалість, пишуть дослідники в "Американському журналі психології". Так що якщо ви займаєтеся спортом або просто шукаєте тонізуючий напій, вам варто спробувати перемкнутися "на зелений".
Нові публікації
-
Електромобіль - це вже давно не просто про суху логістику та банальну здатність «доїхати з пункту А в пункт Б». Сучасне авто для жінки перетворилося на спр... -
Уявіть собі момент: ви шукаєте новий стілець для вітальні або оригінальний світильник для кухні. І замість того, щоб перегортати десятки фотографій, ви нат... -
Сучасний інтер'єр складно уявити без стильного декору. Саме тому модульні картини стали одним із найпопулярніших рішень для оформлення житлового простору. ... -
Менопауза в українському інфопросторі обговорюється переважно поверхово: «зміна гормонального фону», «припливи», «дратівливість». Але реальний спектр змін ... -
Вибір кави для закладу — це не просто закупівля товару, а стратегічне рішення, що визначає майбутню атмосферу та лояльність гостей. Кожна чашка напою форму... -
Компанія «Здорова Родина» виконує професійне транспортування хворих по Києву, гарантуючи швидку та безпечну доставку пацієнтів до медичних закладів, ЦНАП а... -
Професійний текст про Ucoffee як інтернет-магазин кави та чаю: асортимент, чайні категорії, зернова кава, дріпи, капсули та контактна інформація. ... -
Сучасні івенти давно змінилися — гостям недостатньо просто красивої локації чи фотографа. Фотобудки, інтерактивні photo-зони та digital-активності допомага... -
Подушки-іграшки від Babyki.ua поєднують комфорт, безпеку та розвиток дитини. Ідеальні для сну, гри та творчості, вони стають улюбленими друзями та яскравим... -
Створення об’ємного декору з найтонших листів, виготовлених із рисового борошна та крохмалю – справжній тренд серед професійних і домашніх кондитерів. Прик...













