Зелень, овочі і фрукти захистять від депресії і суїциду
2015-06-21 14:26:58
В ході ряду досліджень японські вчені дійшли висновку про те, що люди, які щодня вживають зелень, а також овочі і фрукти, в два рази менше схильні до думок про самогубство. Виявляється, що ці продукти не дають розвинутися депресії і стресу - головним причинам, що викликають думки про самогубство.
Люди, котрі брали участь в дослідженні були розділені на чотири групи залежно від продуктів, які входили в їх раціон, одні з яких перевагу віддавали овочам, інші вживали більше фруктів, а раціон третіх містив велику кількість морських водоростей.
За учасниками експерименту велося спостереження впродовж 8 років. Як показали результати експериментів, люди, котрі віддавали перевагу морським водоростям, а також овочам і фруктам, набагато рідше замислювалися про суїцид.
На думку японських фахівців, причина виявленого взаємозв'язку криється в підвищеному вмісті у вживаних овочах і фруктах, таких корисних речовин як вітамін С і фолієва кислота. Саме ці компоненти сприяють зниженню рівня депресії.
Необхідно відмітити, що фолієва кислота рекомендується вагітним жінкам, особливо в перші місяці вагітності, а також чоловікам для нормального вироблення сперматозоїдів.
Щоденне вживання овочів і фруктів, згідно із затвердженнями американських фахівців, сприяє поліпшенню слуху і його збереженню, і допомагає уникнути стресу.
Американськими ученими одного з університетів штату Флоріда було проведено дослідження, в якому взяли участь більше двох тисяч чоловік. В ході дослідження фахівці порівняли слух людей з різним раціоном, а також рівнем шумової дії. Результати дослідження дали зрозуміти, що люди, котрі віддають перевагу здоровому харчуванню, проте, притому що піддавалися високому рівню шумової дії, мали такий же слух, як і учасники, в раціон яких входила невелика кількість фруктів і овочів. При цьому друга група піддавалася нижчому рівню дії шуму.
До того ж різкий рівень шуму викликає стрес в організмі, який може спровокувати депресію. В той же час давно відомо, що думки про самогубство, приходять до людини саме під час депресії. Отже, американські учені дійшли наступного висновку: правильне харчування хоч і не зовсім допомагає зберегти відмінний слух, проте вважається ефективною профілактикою різних захворювань. Також в ході експериментів було виявлено, що овочі можуть робити більше користі при вживанні їх з яйцями.
Нові публікації
-
Електромобіль - це вже давно не просто про суху логістику та банальну здатність «доїхати з пункту А в пункт Б». Сучасне авто для жінки перетворилося на спр... -
Уявіть собі момент: ви шукаєте новий стілець для вітальні або оригінальний світильник для кухні. І замість того, щоб перегортати десятки фотографій, ви нат... -
Сучасний інтер'єр складно уявити без стильного декору. Саме тому модульні картини стали одним із найпопулярніших рішень для оформлення житлового простору. ... -
Менопауза в українському інфопросторі обговорюється переважно поверхово: «зміна гормонального фону», «припливи», «дратівливість». Але реальний спектр змін ... -
Вибір кави для закладу — це не просто закупівля товару, а стратегічне рішення, що визначає майбутню атмосферу та лояльність гостей. Кожна чашка напою форму... -
Компанія «Здорова Родина» виконує професійне транспортування хворих по Києву, гарантуючи швидку та безпечну доставку пацієнтів до медичних закладів, ЦНАП а... -
Професійний текст про Ucoffee як інтернет-магазин кави та чаю: асортимент, чайні категорії, зернова кава, дріпи, капсули та контактна інформація. ... -
Сучасні івенти давно змінилися — гостям недостатньо просто красивої локації чи фотографа. Фотобудки, інтерактивні photo-зони та digital-активності допомага... -
Подушки-іграшки від Babyki.ua поєднують комфорт, безпеку та розвиток дитини. Ідеальні для сну, гри та творчості, вони стають улюбленими друзями та яскравим... -
Створення об’ємного декору з найтонших листів, виготовлених із рисового борошна та крохмалю – справжній тренд серед професійних і домашніх кондитерів. Прик...













