Чорний чай зміцнює кістки
2015-02-28 15:28:04
Чорний чай - це не лише улюблений усіма напій, його можна використати для лікування багатьох хвороб. Згідно зі статтею, опублікованою в газеті "Асахи", фахівці з Осакського університету, який знаходиться в Японії, стверджують, що часте вживання чорного чаю сприятливо позначається на фізичному стані організму і сприяє зміцненню кісток. Оскільки поліфенол, який містить цей корисний напій, рекомендований при остеопорозі, при якому спостерігається зменшення щільності кісток.
В процесі дослідження фахівцями з Японії використовувався концентрований розчин, що містить велику кількість поліфенолу, для введення в кровоносну систему гризунів, які страждали хворобою кісток. Відразу ж після декількох днів гризуни стали відчувати набагато краще. Кількість клітин, звані остекластами, що завдають шкоди кістковій тканині, помітно скоротилося, а скелет гризунів помалу став зміцнюватися. Проте необхідно відмітити, що в ході лікування, мишам вводилася доза поліфенолу, яка дорівнює вживанню двадцяти чашок чорного чаю в день.
На думку Кейдзо Нісікава, японського професора-імунолога, який також виступав ключовою постаттю в ході дослідження, часте вживання поліфенолу в ролі харчової добавки і спільно з продуктами, з високим вмістом кальцію, дуже помітно знизить ризик розвитку остеопорозу і інших захворювань, пов'язаних з кістками.
Згідно інформації, наданої Міністерством охорони здоров'я Японії, приблизно десять мільйонів громадян країни висхідного сонця якоюсь мірою стикаються з проблемами, пов'язаними з кістковою системою. Зазвичай в цю категорію входять люди пенсійного віку.
Проте, необхідно помітити, що учені з Японії не стали першовідкривачами чудотворних властивостей чорного чаю, що так сприятливо впливає на організм. Ще минулого року, в ході експерименту, китайськими фахівцями було виявлено, що більшість людей, які за день вживають більше за одну або двох чашок чорного чаю, безперечно застраховані від ризику переломів кісток. Хоча з іншого боку, фахівцям з Китаю все-таки не вдалося визначити джерело корисних властивостей цього тонізуючого напою. Тому можна сказати, що дослідження японських учених підтвердили дані китайських фахівців.
Нові публікації
-
Електромобіль - це вже давно не просто про суху логістику та банальну здатність «доїхати з пункту А в пункт Б». Сучасне авто для жінки перетворилося на спр... -
Уявіть собі момент: ви шукаєте новий стілець для вітальні або оригінальний світильник для кухні. І замість того, щоб перегортати десятки фотографій, ви нат... -
Сучасний інтер'єр складно уявити без стильного декору. Саме тому модульні картини стали одним із найпопулярніших рішень для оформлення житлового простору. ... -
Менопауза в українському інфопросторі обговорюється переважно поверхово: «зміна гормонального фону», «припливи», «дратівливість». Але реальний спектр змін ... -
Вибір кави для закладу — це не просто закупівля товару, а стратегічне рішення, що визначає майбутню атмосферу та лояльність гостей. Кожна чашка напою форму... -
Компанія «Здорова Родина» виконує професійне транспортування хворих по Києву, гарантуючи швидку та безпечну доставку пацієнтів до медичних закладів, ЦНАП а... -
Професійний текст про Ucoffee як інтернет-магазин кави та чаю: асортимент, чайні категорії, зернова кава, дріпи, капсули та контактна інформація. ... -
Сучасні івенти давно змінилися — гостям недостатньо просто красивої локації чи фотографа. Фотобудки, інтерактивні photo-зони та digital-активності допомага... -
Подушки-іграшки від Babyki.ua поєднують комфорт, безпеку та розвиток дитини. Ідеальні для сну, гри та творчості, вони стають улюбленими друзями та яскравим... -
Створення об’ємного декору з найтонших листів, виготовлених із рисового борошна та крохмалю – справжній тренд серед професійних і домашніх кондитерів. Прик...













