5 вітамінів для запобігання виникнення раку
2018-07-22 12:10:53
Багато лікарів не визнають цього, але багато методів лікування раку роблять дуже мало, щоб викоренити цю хворобу. Розглянемо, наприклад, хіміотерапію. Це, ймовірно, найбільш широко поширене лікування раку для дорослих у світі.
Ви хочете вгадати міру успіху хіміотерапії? (Підказка: це набагато, набагато нижче, ніж ви думаєте) від 2 до 3 відсотків, а також жахливі побічні ефекти лікування.
Ви, ймовірно, не будете здивовані, дізнавшись, що рак може бути викликаний великою кількістю чинників. Найбільш поширеними є вживання тютюну, неправильне харчування, відсутність фізичних вправ. Іншими причинами можуть бути токсини, зловживання алкоголем, надмірна вага або ожиріння і, в деякій мірі, генетична схильність.
Як уже згадувалося, харчування грає ключову роль в профілактиці раку. Маючи це на увазі, давайте проаналізуємо п'ять поживних речовин, які можуть допомогти запобігти раку:
1. Вітамін D
Дослідження показують, що люди, котрі одержують регулярну кількість вітаміну D, мають нижчий ризик розвитку раку. Як і очікувалося, велика кількість людей в розвинених країнах не отримує достатньої кількості цього важливого вітаміну.
Більше 90 відсотків середнього вітаміну D людини доводиться на сонці. Хорошими джерелами вітаміну D є жирна риба, апельсиновий сік, крупи, печінка, сир і яєчні жовтки.
2. Омега-3 жирних кислоти
Хронічне запалення пов'язане зі зростанням декількох видів раку. Нездорове запалення пригнічує імунну систему, що ставить нас на більш високий ризик розвитку усіх видів недуг.
Омега-3 жирні кислоти діють як природні і потужні протизапальні засоби. Крім того, вони можуть понизити ризик розвитку раку. У дослідженні 2015 року жінки, які регулярно споживали EPA і DHA, дві форми омега-3 мали нижчий рівень раку молочної залози, ніж жінки, які цього не робили.
3. Вітаміни A, C і E
Вітаміни A, C і E є потужними антиоксидантами. Національний інститут раку в Сполучених Штатах повідомив, що ці вітаміни усувають шкідливі вільні радикали. Якщо вільні радикали знаходяться на високих рівнях, вони можуть пошкодити клітинні компоненти, включаючи клітинні мембрани, ДНК і білки. Це може прискорити розвиток раку.
Лабораторні дослідження показують, що антиоксиданти, включаючи вітаміни А, С і Е, запобігають різноманітності тілесних ушкоджень, викликаних освітою вільних радикалів. В результаті багато дослідників вважають, що антиоксиданти можуть боротися із зростанням ракових пухлин.
4. Поліфеноли
Поліфеноли - це рослинні хімічні речовини, які діють як антиоксиданти і протизапальні засоби. Деякі дослідження показують, що вживання зеленого чаю, який є потужним джерелом поліфенолів, може значно понизити ризик виникнення декількох видів раку. Це включає рак молочної залози, сечового міхура, стравоходу, яєчників і підшлункової залози.
Вживання зеленого чаю без цукру і високої якості є кращим варіантом. Якщо ви вживаєте ліки, що відпускаються по рецепту, майте на увазі, що властивості зеленого чаю можуть викликати реакції. Обов'язково звернетеся до лікаря.
5. Куркумін
Дослідження показують, що куркумін має потужні протиракові властивості . Вони можуть потенційно нейтралізувати ракові клітини і запобігти їх зростанню. Показано, що куркумін ефективний проти раку кишківника, раку молочної залози, раку шкіри і раку шлунку.
Куркумін також служить потужним протизапальним засобом. Природно, він може збільшити рівень антиоксидантів в організмі. Нарешті, куркумін може збільшити кількість нейронних зв'язків в мозку. Це може допомогти уповільнити або, можливо, повернути назад вікові когнітивні зміни.
Нові публікації
-
Електромобіль - це вже давно не просто про суху логістику та банальну здатність «доїхати з пункту А в пункт Б». Сучасне авто для жінки перетворилося на спр... -
Уявіть собі момент: ви шукаєте новий стілець для вітальні або оригінальний світильник для кухні. І замість того, щоб перегортати десятки фотографій, ви нат... -
Сучасний інтер'єр складно уявити без стильного декору. Саме тому модульні картини стали одним із найпопулярніших рішень для оформлення житлового простору. ... -
Менопауза в українському інфопросторі обговорюється переважно поверхово: «зміна гормонального фону», «припливи», «дратівливість». Але реальний спектр змін ... -
Вибір кави для закладу — це не просто закупівля товару, а стратегічне рішення, що визначає майбутню атмосферу та лояльність гостей. Кожна чашка напою форму... -
Компанія «Здорова Родина» виконує професійне транспортування хворих по Києву, гарантуючи швидку та безпечну доставку пацієнтів до медичних закладів, ЦНАП а... -
Професійний текст про Ucoffee як інтернет-магазин кави та чаю: асортимент, чайні категорії, зернова кава, дріпи, капсули та контактна інформація. ... -
Сучасні івенти давно змінилися — гостям недостатньо просто красивої локації чи фотографа. Фотобудки, інтерактивні photo-зони та digital-активності допомага... -
Подушки-іграшки від Babyki.ua поєднують комфорт, безпеку та розвиток дитини. Ідеальні для сну, гри та творчості, вони стають улюбленими друзями та яскравим... -
Створення об’ємного декору з найтонших листів, виготовлених із рисового борошна та крохмалю – справжній тренд серед професійних і домашніх кондитерів. Прик...













