Яблука не так корисні, як вважалося раніше
2015-04-04 23:00:11
Останні дослідження показали, що усіма улюблені яблука не так корисні, як вважалося раніше. Цей висновок днями опублікували експерти з американського університету. Ученими було проведено унікальне дослідження. Предметом вивчення стали фрукти, а саме яблука. Адже усім давно відомо, про чудові властивості наливного яблука. Соки з нього користуються великою популярністю, а в тертому вигляді їх дають навіть дітям. Вважається, що яблука мають велику кількість різноманітних вітамінів. Крім того, є думка, що яблука, при систематичному їх вживанні, позитивно впливають на загальний стан здоров'я.
На додаток до вищесказаного, існує велика кількість яблучних дієт. Починаючи з тих, де в їжу вживаються тільки фрукти, і закінчуючи тими, в яких вони частково входять в раціон.
Учені університету зацікавилися, чи дійсно яблука настільки корисні. До експерименту було залучено понад 8 тисяч добровольців з Америки, різної статі і навіть віку. Впродовж конкретного часу, 9% з них повинні були вживати щодня по одному яблуку. Ними було обіцяно добросовісне виконання завдання. Таким чином, місяць по тому після початку дослідження, було встановлено, що ті самі 9% людей, зверталися до лікаря значно рідше за тих, хто не вживав плоди. Здавалося б, результат в наявності.
Але при перерахунку показників, було враховано, що теоретично вірогідність потрапляння до лікарні в обох групах однакова. Отже, фрукти тут ні при чому. Але не можна не відмітити, що та частина волонтерів, які вживали яблука, рідше приймали які-небудь лікарські препарати. А це вже великий плюс, адже ліки, у великій кількості, негативно впливають на печінку.
На основі усього вищесказаного можна зробити висновок, що, безумовно, яблука мають цілющі властивості. Багаті вітаміном С, вони покращують обмін речовин, зміцнюють імунітет, благотворно діють на шкірні покриви. Але що стосується загального поліпшення здоров'я, то в цьому випадку, яблука нічим допомогти не можуть.
Перед початком дослідження, учені встановили саме таку гіпотезу і пізніше, підкріплюючи своє відкриття безперечними фактами, винесли підсумок на суд громадськості. Рекомендується, вживати яблука не рідше, ніж раз в два-три дні. При цьому з іншого боку, зловживати яблуками теж не слід.
Нові публікації
-
Електромобіль - це вже давно не просто про суху логістику та банальну здатність «доїхати з пункту А в пункт Б». Сучасне авто для жінки перетворилося на спр... -
Уявіть собі момент: ви шукаєте новий стілець для вітальні або оригінальний світильник для кухні. І замість того, щоб перегортати десятки фотографій, ви нат... -
Сучасний інтер'єр складно уявити без стильного декору. Саме тому модульні картини стали одним із найпопулярніших рішень для оформлення житлового простору. ... -
Менопауза в українському інфопросторі обговорюється переважно поверхово: «зміна гормонального фону», «припливи», «дратівливість». Але реальний спектр змін ... -
Вибір кави для закладу — це не просто закупівля товару, а стратегічне рішення, що визначає майбутню атмосферу та лояльність гостей. Кожна чашка напою форму... -
Компанія «Здорова Родина» виконує професійне транспортування хворих по Києву, гарантуючи швидку та безпечну доставку пацієнтів до медичних закладів, ЦНАП а... -
Професійний текст про Ucoffee як інтернет-магазин кави та чаю: асортимент, чайні категорії, зернова кава, дріпи, капсули та контактна інформація. ... -
Сучасні івенти давно змінилися — гостям недостатньо просто красивої локації чи фотографа. Фотобудки, інтерактивні photo-зони та digital-активності допомага... -
Подушки-іграшки від Babyki.ua поєднують комфорт, безпеку та розвиток дитини. Ідеальні для сну, гри та творчості, вони стають улюбленими друзями та яскравим... -
Створення об’ємного декору з найтонших листів, виготовлених із рисового борошна та крохмалю – справжній тренд серед професійних і домашніх кондитерів. Прик...













