Експерти: 6 чашок кави в день корисно
2015-06-18 23:22:32
Щодо кави ведуться нескінченні суперечки і існують сумніви з приводу її корисності. Учені і дослідники різних країн проводять різні експерименти, щоб довести корисність або шкідливість цього напою. Незважаючи на абсолютно протилежні думки з приводу кави, вона не втрачає популярності у всьому світі. Останнє дослідження фахівців з Гарварду показало, що навіть вживання 6 чашок кави в день не провокує у людини виникнення серйозних серцево-судинних захворювань і в принципі нешкідливо для людини.
Можна назвати ці висновки досить точними, адже для того, щоб дійти цього висновку вчені досліджували стан здоров'я у 130 тисяч чоловік. Інші факти, які вже давно з'ясували вчені з різних країн, виставляють каву з хорошого боку. Вони свідчать, що щоденне вживання кави зменшує схильність до таких захворювань, як цироз печінки, рак грудей у жінок, ризик захворювання діабетом. Найбільш відомими властивостями кави є її здатність збільшувати концентрацію уваги, виступати ефективним енергетиком.
Результатами іншого дослідження вплив кави на організм, яке проводили вчені з Гарвардського університету, стали виявлені факти про здатність кави до пригнічення стресу і відвертання депресії. Інші думки про каву відкривають нам другу сторону медалі. Так, окрім своїх яскраво виражених корисних здібностей, кава може негативно впливати на організм людини. Вчені твердять, що кофеїн, який міститься у кількості 1500 мгл в каві, здатний викликати звикання схоже з алкогольною залежністю.
Крім того, кава має властивість підвищувати рівень холестерину в крові, а також підвищувати артеріальний тиск, що негативно позначається на роботі ЦНС. З приводу ефекту бадьорості, яким славиться кава, також ведуться суперечки і вже існують спростування. Лондонські вчені провели експеримент, який засвідчив, що у більшості випадків бадьорість настає в результаті самонавіювання, а не від кави.
На питання про те, пити каву або ні, на жаль, не можна відповісти категорично. Оскільки сприйняття напою у кожного суто індивідуальне, а також відношення до різних результатів дослідження. Слід дотримуватися однієї простої істини "все добре, що в міру", тому важливо дотримуватися золотої середини, і тоді ви отримаєте тільки користь і задоволення.
Нові публікації
-
Електромобіль - це вже давно не просто про суху логістику та банальну здатність «доїхати з пункту А в пункт Б». Сучасне авто для жінки перетворилося на спр... -
Уявіть собі момент: ви шукаєте новий стілець для вітальні або оригінальний світильник для кухні. І замість того, щоб перегортати десятки фотографій, ви нат... -
Сучасний інтер'єр складно уявити без стильного декору. Саме тому модульні картини стали одним із найпопулярніших рішень для оформлення житлового простору. ... -
Менопауза в українському інфопросторі обговорюється переважно поверхово: «зміна гормонального фону», «припливи», «дратівливість». Але реальний спектр змін ... -
Вибір кави для закладу — це не просто закупівля товару, а стратегічне рішення, що визначає майбутню атмосферу та лояльність гостей. Кожна чашка напою форму... -
Компанія «Здорова Родина» виконує професійне транспортування хворих по Києву, гарантуючи швидку та безпечну доставку пацієнтів до медичних закладів, ЦНАП а... -
Професійний текст про Ucoffee як інтернет-магазин кави та чаю: асортимент, чайні категорії, зернова кава, дріпи, капсули та контактна інформація. ... -
Сучасні івенти давно змінилися — гостям недостатньо просто красивої локації чи фотографа. Фотобудки, інтерактивні photo-зони та digital-активності допомага... -
Подушки-іграшки від Babyki.ua поєднують комфорт, безпеку та розвиток дитини. Ідеальні для сну, гри та творчості, вони стають улюбленими друзями та яскравим... -
Створення об’ємного декору з найтонших листів, виготовлених із рисового борошна та крохмалю – справжній тренд серед професійних і домашніх кондитерів. Прик...













