Цукор виявився шкідливішим за сіль
2014-12-08 23:06:02
Впродовж багатьох років учені і лікарі закликали громадськість обмежити споживання солі однією чайною ложкою в день, оскільки, за запевненням експертів, цей харчовий продукт збільшує ризик виникнення інсульту на чверть. Але нещодавно американські дослідники на чолі з доктором Джейсом Дініколантоніо (James DiNicolantonio) з'ясували, що на рівень кров'яного тиску і ризик виникнення інсульту впливає не сіль, а цукор, повідомляє Mail Online.
За словами учених з Нью-Йорка і Канзасу, високі рівні цукру чинять дію на гіпоталамус - відділ проміжного мозку, нейрони якого синтезують і виділяють гормон, що впливає на підвищення кров'яного тиску і почастішання серцевого ритму. Вони також вважають, що споживання цукру примушує тіло виробляти більше інсуліну - гормону, що збільшує частоту сердечних скорочень.
"Причинним чинником високого тиску є цукор, а не сіль, - підкреслив Джеймс Дініколантоніо з Кардіологічного інституту серця Святого Луки (Saint Luke's Mid America Heart Institute) в Канзас-Сіті. - Це підтвердили рандомізовані великомасштабні дослідження, що показали, що з підвищеним кров'яним тиском набагато тісніше пов'язаний цукор, ніж хлорид натрію. Тому заохочення громадськості знизити кількість споживаного цукру, а не солі, може бути кращою дієтичною стратегією для контролю над артеріальним тиском".
Американські учені, які згадали результати дослідження 8670 дорослих французів, зв'язки, що показали відсутність, між сіллю і гіпертонією відмітили, що отримані ними дані суперечать словам експертів, які стверджують, що обмеження споживання солі знижує рівень розвитку ожиріння і серцево-судинних захворювань.
"Ми, навпаки, вважаємо, що скорочення споживання солі може привести до збільшення споживання оброблених харчових продуктів, у тому числі цукру, і, тим самим, збільшити ризик розвитку діабету, ожиріння і серцево-судинних захворювань", - зробив висновок Дініколантоніо.
Ганна Романцева
Нові публікації
-
Електромобіль - це вже давно не просто про суху логістику та банальну здатність «доїхати з пункту А в пункт Б». Сучасне авто для жінки перетворилося на спр... -
Уявіть собі момент: ви шукаєте новий стілець для вітальні або оригінальний світильник для кухні. І замість того, щоб перегортати десятки фотографій, ви нат... -
Сучасний інтер'єр складно уявити без стильного декору. Саме тому модульні картини стали одним із найпопулярніших рішень для оформлення житлового простору. ... -
Менопауза в українському інфопросторі обговорюється переважно поверхово: «зміна гормонального фону», «припливи», «дратівливість». Але реальний спектр змін ... -
Вибір кави для закладу — це не просто закупівля товару, а стратегічне рішення, що визначає майбутню атмосферу та лояльність гостей. Кожна чашка напою форму... -
Компанія «Здорова Родина» виконує професійне транспортування хворих по Києву, гарантуючи швидку та безпечну доставку пацієнтів до медичних закладів, ЦНАП а... -
Професійний текст про Ucoffee як інтернет-магазин кави та чаю: асортимент, чайні категорії, зернова кава, дріпи, капсули та контактна інформація. ... -
Сучасні івенти давно змінилися — гостям недостатньо просто красивої локації чи фотографа. Фотобудки, інтерактивні photo-зони та digital-активності допомага... -
Подушки-іграшки від Babyki.ua поєднують комфорт, безпеку та розвиток дитини. Ідеальні для сну, гри та творчості, вони стають улюбленими друзями та яскравим... -
Створення об’ємного декору з найтонших листів, виготовлених із рисового борошна та крохмалю – справжній тренд серед професійних і домашніх кондитерів. Прик...













