5 доказів, чому рослинна їжа корисніша
2015-04-12 12:29:38
Люди у всі часи цікавилися здоровим харчуванням. Книги зі здорового способу життя і дієт стають бестселерами. Журнали і соціальні мережі пістрявлять рекомендаціями про корисні продукти і звички харчування. Інформації велика кількість. Ми пропонуємо вам зробити свій усвідомлений вибір, грунтований на дослідженнях, експериментах і спостереженнях. Будьте обізнаними - прочитайте підбірку про приголомшливі властивості рослинної їжі.
Доктор наук, дослідник і гуманіст Колін Кемпбелл за допомогою "Китайського дослідження" усуває неясності і радикально міняє погляди людей на знання про харчування. При цьому усі його твердження мають під собою безперечні докази.
Про що ж говорять результати досліджень? Здорова дієта, грунтована на рослинному білку, - живильна, виліковує і запобігає ожирінню, діабету, аутоіммунним захворюванням, раку, захворюванням серця, зору, кісток і нирок.
Представляємо вашій увазі 5 досліджень і експериментів про перевагу рослинної їжі перед тваринною.
1. Рослинна дієта проти раку
Білок, що міститься в коров'ячому молоці на 87% складається з казеїну. Індійські учені провели експеримент над двома групами щурів. Обом групам давали однакову кількість афлатоксину (речовина, що викликає рак). При цьому дієта в одній групі тварин містила 20% білку, що порівнянно із звичайним рівнем його споживання в західних країнах. У другій групі дієта містила лише 5% білку. Абсолютно усі тварини в першій групі захворіли раком печінки, в другій не захворів жоден щур. Про що це говорить? Харчування здатне нейтралізувати дію навіть потужних канцерогенів і допомагає знизити ризик розвитку раку.
Крім того, просте регулювання кількості білків тваринного походження в раціоні щурів дозволило здійснювати контроль над зростанням вже наявної пухлини. При цьому, як показали експерименти, збільшення споживання білків рослинного походження не впливає на перебіг хвороби.
2. Рослинна їжа вбереже від хвороб серця
За останні 60 років багато уваги учених і докторів приділяється дослідженню захворювань серця. На малюнку нижче представлено порівняння рівня смертності від серцево-судинних захворювань в 20 країнах:
У країнах, де люди споживають менше насичених жирів і тваринних білків і більше овочів, фруктів і цільнозернових продуктів - низька частота виникнення захворювань серця. В основі їх раціону лежить рослинна їжа, а в основі раціону країн західного типу - тваринна. На основі статистики витікає закономірний логічний висновок - вживання тваринної їжі (м'яса, молока, яєць, риби) призводить до підвищення рівня холестерину в крові, а рослинною
3. Рослинні продукти запобігають розвитку цукрового діабету
Майже 70 років тому Гарольд Хімсворт провів порівняння харчування і частоти виникнення цукрового діабету в шести країнах. У одних країнах населення харчувалося переважно тваринною їжею (з багатим вмістом жирів), а в інших - рослинною (з багатим вмістом вуглеводів). На малюнку відображений взаємозв'язок харчування і рівня смертності для цих країн на початку XX ст.
У міру зростання споживання вуглеводів і зниження споживання жирів рівень смертності від цукрового діабету різко скорочується. Як запобігти цукровому діабету? Харчуватися рослинними продуктами.
4. Рослинна дієта - прямий шлях до здоров'я і витривалості
Триатлети, легкоатлети, тенісисти, марафонці світового рівня відкрили для себе, що вживання нежирної рослинної їжі дає значну перевагу в досягненні результатів. Учені в лабораторії годували піддослідних щурів їжею, багатою тваринним білком, і порівнювали їх з іншими щурами, яких годували їжею з низьким вмістом такого білку. Здогадуєтеся, що сталося, коли обом групам щурів дали можливість покрутитися в колесі? Ті, чия їжа містила невелику кількість тваринного білку, крутилися набагато довше і демонстрували меншу втому, ніж ті, чиє харчування нагадувало харчування більшості з нас. Той же ефект спостерігався і у всесвітньо відомих спортсменів.
5. Рослинна дієта - їж і худни
Середнє споживання калорій на кілограм ваги тіла у найменш активних китайців на 30% вище, ніж у середньостатистичних американців. При цьому їх вага на 20% нижча. Чому навіть найменш активні китайці, вживаючи більше калорій, не мають проблем із зайвою вагою? У чому полягав їх секрет?
Існує два можливі пояснення цього парадоксу.
По-перше, китайці фізично активніші, ніж середньостатистичні американці. У Китаї у офісних співробітників дуже популярний спосіб пересування з роботи і на роботу - велосипед. Тому, звичайно, вони витрачають більше калорій.
По-друге, 90% білку, споживаного в Китаї, - рослинного походження.
Вчені годували піддослідних тварин їжею з низьким вмістом білку. Вони постійно споживали трохи більше калорій, набирали менше ваги, позбавлялися від зайвих калорій, перетворюючи їх на тепло, і добровільно збільшували фізичне навантаження, при цьому у них набагато рідше виникав рак, ніж у тих, чий раціон був стандартним. Калорії у них спалювалися швидше, трансформуючись в тепло для обігріву тіла, оскільки збільшувалася кількість кисню, що поглинався ними.
Існує впорядкований і дієвий механізм контролю ваги тіла впродовж тривалого часу, на відміну від неврегульованого процесу строгих дієт, які виявляються неефективні. Людині треба всього 50 ккал в день щоб обігріти тіло і запобігти процесу накопичення тілесного жиру в нашому організмі.
Відповідь на проблеми із здоров'ям - щоденний раціон. Все просто.
Дуже корисні цілісні продукти, що містять складні вуглеводи: необроблені фрукти і овочі, продукти з цілісних злаків, наприклад нешліфований коричневий рис і вівсянка.
Виключіть з раціону продукти з очищеного борошна, солодкі пластівці, білий хліб, цукерки і газовану воду.
Дайте собі місяць на зміну свого щоденного раціону і ви переконаєтеся в наступному:
1. Рослинна їжа різноманітна. Ви спробуєте безліч нових продуктів.
2. Ви зрозумієте, що це легше, ніж здавалося.
3. Ви будете краще себе почувати - будете бадьорими і стрункими.
Зробіть правильний вибір. Почніть вже сьогодні покращувати своє фізичне і розумове здоров'я.
Успіхів, терпіння і відмінного настрою вам на цьому шляху!
Вивчити дослідження, експерименти і 700 першоджерел можна в книзі
"Китайське дослідження".
Якщо ви вирішили змінити свій раціон - здорові рецепти від кращих шеф-кухарів і фахівців можна знайти в книзі "Рецепти "Китайського дослідження" видавництва "Манн, Іванов і Фербер".
Нові публікації
-
Електромобіль - це вже давно не просто про суху логістику та банальну здатність «доїхати з пункту А в пункт Б». Сучасне авто для жінки перетворилося на спр... -
Уявіть собі момент: ви шукаєте новий стілець для вітальні або оригінальний світильник для кухні. І замість того, щоб перегортати десятки фотографій, ви нат... -
Сучасний інтер'єр складно уявити без стильного декору. Саме тому модульні картини стали одним із найпопулярніших рішень для оформлення житлового простору. ... -
Менопауза в українському інфопросторі обговорюється переважно поверхово: «зміна гормонального фону», «припливи», «дратівливість». Але реальний спектр змін ... -
Вибір кави для закладу — це не просто закупівля товару, а стратегічне рішення, що визначає майбутню атмосферу та лояльність гостей. Кожна чашка напою форму... -
Компанія «Здорова Родина» виконує професійне транспортування хворих по Києву, гарантуючи швидку та безпечну доставку пацієнтів до медичних закладів, ЦНАП а... -
Професійний текст про Ucoffee як інтернет-магазин кави та чаю: асортимент, чайні категорії, зернова кава, дріпи, капсули та контактна інформація. ... -
Сучасні івенти давно змінилися — гостям недостатньо просто красивої локації чи фотографа. Фотобудки, інтерактивні photo-зони та digital-активності допомага... -
Подушки-іграшки від Babyki.ua поєднують комфорт, безпеку та розвиток дитини. Ідеальні для сну, гри та творчості, вони стають улюбленими друзями та яскравим... -
Створення об’ємного декору з найтонших листів, виготовлених із рисового борошна та крохмалю – справжній тренд серед професійних і домашніх кондитерів. Прик...













